2013. június 25., kedd

12.: Through with Love - 2. rész



#az első beszélgetés#
- Charlize? – hirtelen a főnököm kedves, mosolygós hangja ütötte meg a fülem.
Gyorsan még bekaptam az utolsó falat apró süteményt, majd megtörölve a számat felé fordultam. Egy pillanatra hátrahőköltem, ahogy a főnököm mellett megláttam azt a pasit, akivel korábban beszélgetett, de erőt vettem magamon és kedvesen Rájuk mosolyogtam.
- Hagy mutassam be Neked egy nagyon kedves barátomat! Bill, Ő itt Charlize, Charlize Ő itt Bill!
Mikor tenyeremet a tenyerébe csúsztattam, éreztem, megrázott az érintése. Először kezünkre, majd az arcára néztem. Tekintete rideg volt, vonásai komoran festettek fehér, csontos arcán, szemeiben mégis volt valami. Nem csillogás, helyette egy erőteljesebb vibrálás.
- Nagyon örülök a találkozásnak – nyögtem zavartam.
- Hát még Én! – biccentett úgy, ahogy néhány perccel korábban is tette. Szőke tincsei előre buktak borostás arcába, amit hosszú, vékony ujjaival azonnal el is tűrt a feje tetejére. – Jamey, nem azt mondtad, hogy dolgod van?
- Tessék? – bohókásan barátjára kapta a fejét a főnököm, majd mikor összetalálkozott a tekintetük némán bólintott és elköszönve tőlem ott hagyott kettőnket.
Ajkamba harapva elmosolyodtam és tekintetemmel vagy a mellettünk álló embereket, vagy a büfé asztalt kezdtem fixírozni. Mindent bámultam, csak Őt ne kelljen, hisz volt valami ijesztő a szemében.
- Esetleg egy italt? – kérdezte, majd a bárpult felé mutatott.
- Tökéletes – tudtam, hogy kell egy kis ital feszültségoldás gyanánt, hisz míg általában minden egyes emberrel azonnal jól érzem magam és megtalálom a közös hangot, addig az Ő esetében éreztem, valami nem stimmel. Túlságosan is letaglózott már most, ez pedig nem tetszett, hisz nem tudtam mit kezdeni ezzel a helyzettel.
- Mit kérsz? – húzott vissza a realitás talajára. Zavartan rákaptam a tekintetem, majd a pultos srác felé fordultam.
- Egy Martinit.
- Akkor kettő legyen – intett az ujjával Bill, majd mögém lépett és kijjebb húzta a bárszéket.
Ahogy mögém nyúlt, megcsapott az erős parfüm illata.
- Tessék, foglalj helyet – Ő már a bárszéken ült, mikor Rám tekintett.
Nem leplezte pillantásait, akkor is engem figyelt, mikor felcsúsztam a székre és egy kényelmes pozíciót próbáltam felvenni. Sosem érdekelt, ha néztek, azonban az Ő pillantásai zavartak és feszélyeztek.
Idegesen tűrtem fülem mögé a hajam.
- Mesélj magadról! Mióta dolgozol Jamey-nek?
- Egy bő másfél éve kerültem az Ő részlegére. Jó főnök-beosztott kapcsolat van közöttünk, szeretek Vele dolgozni.
- Elhiheted, hogy Ő is Veled – mondata végére ajkaira furcsa mosoly költözött. Bódító, szédítő mégis frusztráló mosoly.
- És Ti mióta vagytok barátok? – muszáj voltam elejét venni annak, hogy ismét zavarba hozzon a pillantásaival. Egy pillanatig még rajtam tartotta a tekintetét, majd válaszolt.
- Már több, mint öt éve. Az érettségit követően találkoztunk. Először közös is volt a vállalkozásunk, de néhány évre rá kivált és megalapította a mostani a cégét.
- Hogy tudott megmaradni a barátságotok? Úgy értem, ilyen esetekben általában sértve érzi magát az egyik fél.
- Csak a megfelelő embertől kellett kiválnia.
Egyszerre volt nagyképű, mégis vérforraló, amit mondott és ahogy mondta.

#az ajánlat#
Füllentve Bill-nek, hogy megkeresem az egyik barátnőm azonnal a mosdóba siettem. Kellett egy kis levegő, egy kis magány, mert az a közeg, amiben voltunk szinte megfojtott. Kínzóan lassan kezdte uralma alá venni először a torkom, gombócot éreztem benne; majd a mellkasom, őrült mód járt a szívem; jött a gyomrom, bukfenceztek benne a pillangók; és az ölem… Lüktettem.
Soha, egyetlen férfi sem vett még le ilyen rövid idő alatt a lábamról. Keveset beszélt magáról, inkább felőlem érdeklődött; egyszer sem jött elő unalmas témákkal, helyette inkább engem pásztázott szemeivel, miközben hallgatott. Kérdései és válaszai egyszerűek és megfontoltak voltak, sosem voltak meggondolatlanok, esetleg komolytalanok. Idióta, elcsépelt poénokkal sem fárasztott, amiért igazán hálás voltam Neki, még ha nem is mondtam ki nyíltan.
Még egyszer utoljára a tükörbe néztem, majd kifújva a tüdőmbe rekedt levegőt kiléptem a mosdóból. Azonnal hátraléptem egyet, ahogy megláttam az ajtótól nem messze a falnak dőlve. Karjai szorosan mellkasa elé voltak fonva, lábai keresztben álltak, ágyékát kicsit kitolta. Nagyon nyeltem.
- Hello!
- Láttam, hogy idejöttél, miután a barátnőddel találkoztál.
Nem tudtam, hogy valóban látott-e valaki mellett, vagy tudta, hogy hazudtam, mindenesetre elmosolyodtam magam, hogy leplezzem, milyen zavarban voltam.
- Esetleg hazavihetlek? Jamey azt mondta, már nincs Rád szüksége.
Egész este alatt nem volt, gondoltam magamban. Bill némán várt a válaszomra, ami azonnal egy Igen lett volna, de nem akartam túl könnyű esetnek tűnni.
- Nem akarlak feltartani.
- Egész este ráérek.

#a késztetés#
Hangosan visszhangoztak a lépteim a mélygarázsban. Hűvös volt lent, Bill talán meg is láthatta, mennyire libabőrös lett a karom, hisz egyszer csak megállt mellettem, levette a zakóját, és a vállaimra terítette. Hálásan Rá tekintettem, de Ő nem reagált. Hamarosan megérkeztünk egy korom fekete Audi-hoz, amit már messziről kiriasztott. Úgy, ahogy a bárpultnál is, most is készségesen elém lépett és kinyitotta az anyósülés felőli ajtót. Némán csúsztam a hideg bőrülésbe; az autó minden kis szeglete az Ő parfümjét adta vissza.
- Merre laksz?
- Innen úgy tíz utcányira, a Central Park-kal szemben.
Imponált, hogy az utunk alatt sem fecsegett feleslegesen, nem érdekelte se a kiskutyám neve, se a kedvenc színem. Más volt, mint a többi férfi és ezt már most éreztem.
Észrevétlenül megmozdultam az ülésben és kissé felé fordultam. Erősen, masszívan fogta a kormánykereket, feltűrt inge alól előtűnt szőrös, eres alkarja. Ingének felső két gombja hanyagul ki volt gombolva, szerencsére nem lőtt túl a célon azzal, hogy büszkélkedve a mellkasát mutogatta volna. Bőre tejfehér volt, kulcscsontjának vonala átütött a vékony anyagon. A levegőt komótosan vette, látszólag nem volt annyira izgatott, mint Én.
- Azt hiszem, megérkeztünk.
- Oh, máris! – bukott ki belőlem, mire az este folyamán talán először, de mosolyt láttam a szája sarkában. – Mármint bocsánat, köszönöm, hogy elhoztál – szemébe néztem és a biztonsági övem után nyúltam.
Ismét végigkövette a mozdulatom, majd mikor látta, nem boldogulok azonnal a biztonsági övvel felém nyúlt és kipattintotta azt ujját ujjaimon tartva. Rám kapta a pillantásait, láttam, ahogy kitágult a pupillája. Hirtelen kúszott a bőröm alá mind az illata, mind azaz erőteljes kisugárzása, ami már az első pillanatokban levett a lábamról. Annyira kívánatos volt, ahogy ajkai duzzadtak és pirosak voltak, a nyaka hosszan kérette magát, ujjai pedig kínzóan közel voltak a combjaimhoz. Őrült, és talán perverz gondolat futott át az agyamon; azt akartam, hogy hirtelen kattanó hangot halljak, pillantásaimat a lezárt ajtókra kapjam, majd vissza az arcára, ami diadalittasan elvigyorodik. Azt szerettem volna, ha figyelmen kívül hagyja a kezdeti ijedelmem és ujjaival combjaiba markolva áthúz az ülésébe, hogy magára ültethessen. Érezni akartam volna, ahogy ajkaival uralma alá vesz és ujjait hajamba fúrva hátra feszíti a fejem és vadul a nyakamnak esik. Bizseregni és elégni szerettem volna a karjai között, egyszerűen akartam.

#a látszólagos elutasítás#
Láttam, hogy az ő fejében is hasonló gondolatok játszódtak le, hisz pupillája még tágabb lett engem szuggerálva, mellkasa pedig egyre gyorsabb tempóban kezdett emelkedni. Az eddig ujjaimon pihenő ujjait most maga mellé húzta, és ökölbe szorította őket; bőre elfehéredett körmeinek nyomása alatt. Mikor alig láthatóan megmozdult előttem, éreztem, csak még jobban vágyok Rá. Csak egy pillanatra bújt a nyakamhoz, épp annyira, hogy levegőt véve, majd kifújva meleg leheletét a bőrömre engem ismételten felizgasson. Valami olyat tudott, amit eddig egy férfi sem.
- Azt hiszem, mennem kell.
Zavartan felnyitottam az időközben lecsukódó szemem, majd kérdőn Rá tekintettem.
- Azt mondtad, hogy egész este ráérsz.
Nem akartam szemrehányónak tűnni, ezzel is elárulva, mit is akartam. Mert volt hátsó szándékom.
- Most tényleg megyek! – ujjait felcsúsztatta az arcomon, majd végighúzta az állkapcsomon. Hatalmasat nyelve hagytam mozdulatát, amit láttam, élvezettel tett. - Nem most látsz utoljára, szóval felesleges aggódnod.
Mondata végére mutatóujja az alsó ajkamon siklott végig, majd hirtelen elhúzódott tőlem és megköszörülte a torkát. Leforrázva éreztem magam a hirtelen váltástól.
- Öhm, akkor viszlát – tértem észhez. – És köszönöm még egyszer, hogy haza hoztál.
- Öröm volt – intett, majd a könyöklőre támaszkodva megvárta, míg kiszállok.
Remegő lábakkal tettem meg az ajtóig vezető néhány métert, éreztem a testembe fúródni a tekintetét.
- És Charlize?
Azonnal hátra kaptam a fejem.
- Igen?
- A névjegykártyámat a táskádba csúsztattam.
Ijedten kaptam tekintetem a táskámra, majd vissza Rá. Intett még egy utolsót, majd csikorgó kerekekkel egyedül hagyott.
Torkomban dobogó szívvel kaptam elő a koromfekete, aranybetűkkel díszített névjegykártyát.

Bill Kaulitz
New York legnevesebb ingatlanértékesítő irodájának vezérigazgatója

És a Nagy Alma legszexisebb és legbódítóbb hímegyede – tettem hozzá magamban.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése