2013. június 28., péntek

12.: Through with Love - 3. rész




#mikor megint eléri a célját#
Idegesen pakolgattam ide-oda azt az átkozott névjegykártyát az asztalomon. Napok óta nem hagyott nyugton, volt, hogy percekig csak bámultam a rajta lévő betűket és a telefonszámot. Természetesen tudtam, miért is adhatta, mégsem akartam Én lenni az, aki azonnal felhívja az első találkozást követően.
- Abba hagynád? – Suzanne idegesen kitépte ujjaim közül a kártyát, majd a mappáim alá tette.
Nem tudtam haragudni Rá, így is csoda volt, hogy eddig kibírta, amit csináltam.
- Majd hív, nyugodj meg! Ha meg nem, akkor nem tudja, hogy mit vesztett.
- Nem olyannak tűnt, aki felhív egy nőt. Biztos, hogy lepattintott péntek este.
- És akkor azért adta oda a kártyáját, amin a privát telefonszáma is rajta van? Hidd el, ha semmit sem akarna, akkor nem tette volna.
- Vagy csak azt akarja, hogy legyen kihez fordulnom, ha lakást szeretnék venni.
- Anyukám, nyugodj le! Én visszamegyek, majd csörögsz, ha van valami.
Suzanne-nel itt, a munkahelyemen ismerkedtünk meg. Nem Ő a legjobb barátnőm, viszont nagyon jól megértjük egymást. Kedves, előzékeny, de mindenekfelett higgadt. Ha arra van szükségem, hogy lenyugodjak, csak Rá van szükségem.
Most láttam kilépni egy pasit a liftből, nézd meg milyen feneke van; máris el fogod felejteni azt a férfit.
Nevetve vártam, hogy meglássam azt a titokzatosan jó feneket. Az élet furcsa fintora, hogy az a fenék Bill-é volt. Tekintetünk azonnal összekapcsolódott. Sejtettem, hogy nem hozzám jött, hanem a főnökömhöz, mégis önkéntelen hajigazgatásba kezdtem, de mindhiába, hisz csak egy bólintást kaptam és már el is tűnt Jamey irodájában.
Ez a fenék semmit sem segített, tekintve, hogy az Ő feneke volt. – sms-emre már nem jött válasz Suzanne-től.
*
- Bill! Munkaideje van!
- Én meg csak most érek rá!
- Nem érdekel, hogy mikor érsz rá, ez itt a munkahelye, és nem viheted el akkor, amikor csak akarod.
Bill unottan felsóhajtott, majd a bőrkanapén ülve feltette a lábait a dohányzó asztalra.
- Ne akard, hogy többet ajánljak Neki, és itt hagyjon.
- Miért nem lepődök meg ennyi év után, hogy ekkora tapló vagy?
- Mert a legjobb cimborák vagyunk. Na de megyek is, holnap reggelre visszaszolgáltatom.
- Bill? – Jamey még utána szólt.
- Igen?
- Ne kelljen csalódnom benned.

#kétellyel keveredett izgatottság#
Mikor megláttam, hogy kinyílt az ajtó torkomba ugrott a szívem. A korábbi ridegsége már sehol sem volt, helyette ugyanaz vibrálás játszott a szemében, mint néhány nappal korábban. Én azonnal köszöntem, amint közelebb ért, Ő azonban csak akkor, mikor az asztalom sarkára ült és onnan nézett le Rám.
- Hello.
- Szia, Bill! Hát Te?
- Pakolj, Jamey kimenőt adott!
Parancsa először megijesztett, majd elgondolkodtatott.
- Munkaidőben nem hiszem, hogy elenged és még dolgom is van.
- Szerinted Jamey ellent tudott mondani Nekem?
Az első találkozás óta most hallottam életemben először nevetni. Nevetett, de nem szívből jövően, helyette inkább cinikusan.
- Nem szeretném, ha kirúgna.
- Charlize – volt valami abban, ahogy kimondta a nevem. – Ne félj Tőle!
A találkozó első perceiben furcsa érzés kerített hatalmába. Nem az a mámor, ami az előző találkozónál, mindinkább kellemetlen és feszélyező. El akartam hessegetni, hogy ilyen rövid ismeretség után negatív véleményt alkossak Róla a viselkedése alapján, mégis nehezen ment.
Ahogy beszálltunk a liftbe megnyomta a földszintre vezető gombot, majd a tükörnek támaszkodott.
- Ma is nagyon csinos vagy – pillantásaival büszkén méregetett.
Tetszett, hogy szemébe visszakúszott az a fény, ami annyira levett a lábamról.
- Igyekszik az ember.
- Mit szólnál, ha elmennénk egy korai vacsorára? Most nyílt a Fifth Avenue-n egy fantasztikus étterem, a tulajt is ismerem, úgyhogy a legjobb asztalt fogjuk kapni.
- Úgy érzem, hogy egy nagy embert üdvözölhetek benned, majd’ mindenkit ismersz a városban.
- Ez zavar Téged?
- Épp ellenkezőleg.
Válaszom hallatán mosoly szökött ajkaira. Egy pillanatra elmosolyodott engem figyelve, majd tett felém egy lépést.
- Hm, az illatod is finom.
Nagyot nyelve fogadtam a bókját. Csak egy pillanatig ejtette rabul pillantásaim, majd mint múltkor a kocsiban, most is elhúzódott és rendezte a vonásait.
Kiismerhetetlen ez a pasi számomra.

#a legélvezetesebb kihívás#
Ismét csendben utaztunk a hűs autóban. Nem zavart a kettőnkre telepedő csend, nem volt feszélyező, inkább csak még kíváncsibbá tett. Mi rejlik e mögött a látszólag tartózkodó férfi mögött? Egyáltalán tudatában van-e annak, hogy mit vált ki a nőkből? Ilyen és hasonló kérdések keringtek a fejemben, miközben az étterem felé tartottunk. Most is ugyanabban a teljes nyugalomban fogta a kormánykereket, mint a múltkori alkalommal, úgy éreztem, Őt semmi sem tudja kizökkenteni abból a kis világból, amiben él. Nem nézett felém, pedig érezhette lomha pillantásaim, amivel a testét vizslattam a szemem sarkából. Combján feszült a koromfekete nadrág, gallérja kissé fel volt hajtva. Külleme most is finom és letisztult volt.
- Ennyire érdekes vagyok? – hangjából kiéreztem a mosolyt.
Zavartan megköszörültem a torkom.
- Csak próbállak megfejteni.
Nem akartam már ilyen korán kiadni a lapjaim azt illetően, hogy mennyire érdekel, a helyzet most mégis adta magát.
- Izgalmasnak találsz? – lassított, majd szabad parkoló hely után kutatott szemével. Csak akkor válaszoltam, mikor leállította a motort.
- Igen! Szeretnélek megismerni.
Látszott rajta, hogy ismét elgondolkozott, még a szemét is összeszűkítette. Arca így csak még titokzatosabb lett a mélygarázs gyér fényében.
- Engem csak kiismerni lehet.
- Furcsa egy férfitől, hogy ennyire titokzatos – súgtam, valahogy öntudatlanul halkabban kezdtem el beszélni.
- De nem zavar, ahogy látom.
Elmosolyodtam.
- Szeretem a kihívásokat.
- Életed legélvezetesebb kihívása leszek.

#alázat#
Mondata hallatán éreztem, hogy borzongás fut végig a testemen. Nem kellemes vagy melengető érzést éreztem, helyette hideglelés fogott el. Egyszerre éreztem intelmet, hogy tartózkodjak Tőle és késztetést, hogy még jobban megismerjem Őt és azt, ami benne lakozik.
Gondolataimból a csuklómon lévő érintése rántott vissza. Arcára néztem, tekintetével az ajkaimat pásztázta. Ha vonásai nem is, de a vibrálás a szemében mindent elárult. Torkán megfeszült a bőr, láttam, hogy nagyot nyelt. Nem tudtam, mire vár még, mindenesetre ha az őrületbe akart kergetni, akkor nagyon jól csinálta.
- Gyere, már várnak bennünket.
Karjait finoman körém fonva terelt fel a mélygarázsból az étterembe. Mikor az ajtón álló ember megpillantott bennünket, a földet pásztázva biccentett, majd szélesre tárta az ajtót előttünk. Frusztrált ez a fene nagy alázat irányába, és ezen érzésem akkor sem hagyott alább, mikor a tulajdonos elénk sietett és Bill-el lekezelve összesúgtak mellettem. Kellemetlenül éreztem magam, feszengtem és izzadt ujjaimmal szoknyám szélét kezdtem piszkálni. Hogy tud ennyire zavarba hozni ennek az embernek a viselkedése?
- Kérem, fáradjanak utánam.
Végre ismét megmozdultunk és elindultunk egy csigalépcsőn az emelet felé. Mikor felértünk a szintre, tátva maradt a szám a látványtól. Az étterem földszintjéhez képest ez az emelet merőben másként volt berendezve. A lent tapasztalt letisztult vonalak, bézs és fehér árnyalatok minduntalan nyugodtsággal töltöttek el, azonban ennek a szintnek volt valami hátborzongató milliője. Fekete bőr, vörös falak, gyér világítás és tükrök tömkelege tette titokzatossá ezt a helyiséget.
Tiszteletlennek tűnhettem, hisz még akkor is csak körbe-körbe szemlélődtem, mikor Bill kihúzta előttem a széket és hellyel kínált, de egyszerűen nem tudtam levenni a szemem a körülöttem lévő tárgyakról. A tulajdonos némán várta, hogy helyet foglaljunk.
- A szokásos?
- Igen!
A férfi ellépett mellőlünk, majd magunkra hagyott a szinten.
- A szokásos? – kérdeztem vissza.
- Ebben mi a furcsa?
- Többször voltál már itt?
- Megfordultam egyszer-kétszer.
Sejtettem, hogy nem a barátaival, vagy egy üzlettársasággal jöhetett ide egy-egy munkaebédre.
- Nőkkel? – egyszerűen kibukott belőlem.
Nem tudtam már visszaszívni, de úgy láttam, nem érte váratlanul a kérdésem.
- Igen, nőkkel. A nevüket is elmondjam?
Zavartan elpirultam.
- Nem akartam tolakodó lenni, elnézést.
A férfi ismét megjelent mellettünk, majd egy fém vödörben tele jéggel egy méregdrága pezsgőt tett az asztalra.
- Tölthetek? – fordult felém kedvesen.
- Igen, köszönöm.
Gyorsan töltött mindkettőnk poharába, majd megint eltűnt, mint a kámfor. Bill magasba emelte a poharát és kivillantotta fehér fogsorát.
- Rád!
Koccintottunk, majd visszahelyeztük a poharainkat. Zavartan pillantottam körbe, vajon hol is találom az étlapot, de sehol sem leltem. Ennyire régen randiztam volna már, hogy a férfi előre megrendeli, mit is fogunk enni?
- Remélem szereted az osztrigát.
Nem éreztem úgy, hogy ha azt mondtam volna, nem épp a kedvencem, akkor lett volna esélyem kérni egy egyszerű salátát.
- Bízom benne, hogy jól lesz elkészítve.
- Bennük sem kell csalódnod, ezt garantálhatom.
- Mert még kiben nem kell csalódnom?
- Bennem!

#visszafogott vadság#
Kezdeti zavarom lassan ugyan, de feloldódott a vacsora alatt. Míg az est elején feszélyezett minden külcsíny és alázatosság, ami körül vette, a vacsora befejeztével úgy éreztem, ez még imponálóbbá tette a szememben. Valamit tudhat ez a férfi, ha nem csak a nőkre, de a férfiakra is hatással tud lenni.
Már bort kortyolgatva ültünk az emelet egyik sarkában lévő kanapékkal és hatalmas, köves csillárokkal díszített részen. Látszott, hogy az alkohol hatására párássá vált a szeme, mindenesetre nem tűnt részegnek, még spiccesnek sem. Valahogy nem is illett volna a jelleméhez, ha jókedvűen dalolászni kezdett volna mellettem; helyette inkább a tőle megszokott rideg tartózkodó hangulatban társalgott Velem. Ismét nem sok mindent árult el magáról, helyette kérdezett és csak kérdezett. Akkor még nem tűnt fel, hogy szinte a vesémbe látott nem csak a pillantásaival, de a kérdéseivel is egyaránt. Talán Nekem is csak a jól bevált kérdéseit adta elő, mégsem érdekelt. Tett róla, hogy ne érdekeljen.
            Épp arról meséltem, milyen középiskolába is jártam, mikor ujjait megéreztem a térdemen. Úgy látszott, nem köthette le a mondandóm, nem is figyelhetett Rám, bár őszintén szólva, ellenkező esetben engem sem érdekeltek volna a tanulmányai. Ujjait lassan szétfeszítette a térdkalácsomon, majd összehúzta azokat ezzel is erős bizsergést kiváltva belőlem. Végig figyelemmel követte a reakcióm, mikor szétváltak az ajkaim az övéi is megmozdultak. Hallottam, ahogy sziszegve vette a levegőt, majd fújta ki nagyon lassan ezzel is nyakamat cirógatva meleg leheletével. Nem csúszott feljebb az ujjaival, csak a combom markolta és úgy hajolt felém, minek hatására önkéntelenül feszítettem felé nyakam, amit azonnal uralma alá is vett. Orrával eltűrte szőke tincseim, hogy fülem mögé egy apró, alig érezhető csókot nyomhasson. Hangosan felsóhajtottam, majd rámarkoltam a combomon pihenő kézfejére. Ennek hatására ajkait fogai váltották, amik úgy éreztem, apró karcvonalat hagytak maguk után fehér bőrömön. Kóstolgatásával már most kínzott. Állkapcsomat sem hagyta figyelmen kívül, lassú mohósággal ízlelgetett, a belsőmben egyre csak növekvő vágy pedig arra késztett, hogy Én is megérintsem és végre megérezzem azt, ami után már napok óta vágyakozok. Felsőteste csontosnak tűnt érintéseim alatt, de éreztem, hogy kidolgozott izmok fedik a testét. Kulcscsontján végighúzva ujjaim a vállába markoltam. Erőteljes nyögése mosolyra fakasztott, azonban mikor hosszú ujjaival finoman megragadott a tincseim tövénél a mosoly eltűnt az arcomról és helyette ismét vad vágyakozás vett az uralma alá. Lassú élvezettel kóstolgatta a nyakam, minek hatására lehunytam egy pillanatra a szemem, de egy kellemetlen kép kúszott az agyamba.
- Velük is így csináltad? – tudtam, hogy véget vetettem annak a különleges hangulatnak, amiben voltunk, de muszáj voltam rákérdezni.
- Velük nem voltam ilyen finom.
Azonnali válaszából áradt valami őszinteség és leplezetlenség, ami miatt nem tudtam tovább kételkedni benne.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése