2013. július 1., hétfő

12.: Through with Love - 4. rész



#ügyes kislány!#
Már az autója felé tartottunk. Se Ő, se Én nem kérdeztem Rá a nyilvánvalóra, mégis tudtuk, hogy valamelyikünk lakásán fogunk kikötni; túlságosan is kellemes volt az eddigi este, hogy ne legyen folytatása. Még az étteremben sem csókolt meg, helyette kerülgette az ajkaim ezzel is elérve, hogy talán csak még inkább akarjam.
            Ismeretlen környékre értünk. Hatalmas társasházak között gurultunk, az egyes emeletek terasza akkora lehetett, mint az egész lakásom. Ismét egy mély garázsban találtam magam, ahol csak néhány méregdrága autó állt. A motor elcsendesült, Ő kihúzta a kulcsot és a markába fogta azt.
- Gondoltam, meginnál még valamit.
Furcsán fogalmazta meg a mindkettőnk fejében zakatoló gondolatokat, de ha Ő így akarta mondani, ám legyen. Bal karja ismét a derekam körül volt, így vezetett be a liftbe is, ami felvitt az ötödik, legfelső szintre. A liftben nem váltottunk pillantást.
            Ahogy kiléptünk a hűvös előszobába egy hatalmas, fekete, robosztus ajtó fogadott. Kulcsaival gyorsan kinyitotta azt, majd kiriasztotta a lakást. Lakása olyan volt, mint Ő maga: titokzatos, rideg és letisztult. Egy hatalmas nappaliba vezetett, ahol vagy a szürke, vagy a fekete színek domináltak. Padlótól mennyezetig érő ablakok fogadtak, amik előtt nem lógtak függönyök, így pazar kilátás fogadott egész New York-ra. Azonnal meg kellett néznem a látképet, még életemben nem láttam ehhez hasonlót.
- Tetszik?
- Az nem kifejezés – szemlélődtem tovább, mikor hirtelen jéghideg érzést éreztem végigkúszni a csupasz gerincemen. Jégkockák ütődtek egymáshoz.
- Egy kis Martini – nyújtotta felém a poharat, majd ellépett mellőlem.
Pár pillanatig még motoszkált mögöttem, muszáj volt megfordulnom, hisz feszélyezett, hogy nem tudtam, mit csinál. Egyik kezében egy kristály kehellyel, míg a másikban egy újabb üveg pezsgővel lépett ismét felém.
- Így veszel le minden nőt a lábáról? Eperrel és pezsgővel?
- Merd azt mondani, hogy nem jó párosítás! Egyébként meg kérlek, hagyj fel azzal, hogy állandóan szóba hozod azokat a nőket. Nem kell attól tartanod, hogy Ők is ugyanott álltak elhűlve a látványtól kezükben szorongatva egy pohár Martinit.
- Szóval nem hoztad fel ide Őket – állapítottam meg elmésen.
- Szállodába vittem Őket, ha annyira kíváncsi vagy; nem hozok ide minden jöttmentet.
Letaglózott, amit és ahogy mondott.
- Nem vagyunk jöttmentek – tüntetőleg letettem a poharam a dohányzó asztalra, és összefontam a karjaim.
- Csak össze ne vesszünk ezen, szépen kérlek – forgatta meg a szemét és még közelebb lépett hozzám.
Láttam rajta, hogy tényleg nem akart vitába bonyolódni, mégis megjegyeztem magamnak, amit mondott; rosszallásom azonban elszállt, ha arra gondoltam, engem bezzeg idehozott a saját kis világába.
- Szóval elfogadsz egy kis epret, vagy tartogassam a többinek?
Cinikus kérdésén elvicsorodott, majd két ujja közé véve egy szem gyümölcsöt az ajkaimhoz emelte. Egy pillanatra a szemébe néztem, kérdőn tekintett vissza Rám, majd szemezve vele beleharaptam a gyümölcsbe. Éreztem, ahogy ajkaimmal az ujjait is megérintettem, ez lehetett az oka, hogy tekintete azonnal elsötétült.
- Ügyes kislány!


#szex tűsarkúban#
Némaságba burkolózva etettük egymást, egyik eper követte a másikat, engedte, hagy tegyek Én is egyet a szájába. Még mindig ott álltunk a hatalmas ablak előtt, volt ebben valami izgalmas; mintha az egész világ csak bennünket bámult volna. Az utolsó szem eperhez egyszerre nyúltunk, Ő finoman arrébb ütötte a kezem, hogy ujjai, majd ajkai közé vehesse. Annyira elcsépeltnek tűnt, amit csinált, tőle mégis annyira izgató volt ez is. Nem akartam Én megmozdulni, de elérte, hogy egy lépést téve felé lecsökkentsem magunk között a távolságot. Felvont szemöldökkel hagyta, hagy lépjek újra és újra felé, miközben Ő is hátrált, míg meg nem láttam egy újabb hatalmas, egész falat beterítő ablakot. Szemem sarkából egy lapos, szürke szaténnal letakart ágyat is megpillantottam; célba értünk – gondoltam magamban.  
- Te mindenkivel játszol?
Csak vigyorgott, igaz, ha válaszolni is akart volna, akkor sem tudott volna a szájában lévő gyümölcstől. Lassan hajoltam felé, húzni akartam az Ő idegeit is, majd végig szemébe nézve leharaptam az eper végét figyelve arra, hogy még véletlen se érjek hozzá az ajkaimmal. Ismét felvonta a szemöldökét, majd megragadott a csípőmnél fogva. Nyelvével hirtelen kebelezte be a gyümölcsöt, hogy tarkómat megragadva erőszakosan a fejéhez húzhasson. Nyelvével vadul nyomult ajkaim közé, éreztem, ahogy az édes lé végigfolyt az államon. Ő ezt látva hátrafeszítette a nyakam és végignyalt a torkomon. Mozdulata nyomán régóta várt nyögés tört fel ajkaim közül, amit nem hagyott további cselekedet nélkül. Megfordított és az ágyra fektetve combjaim közé fúrta magát. Ismét nyakamnak esett, ujjai közben mohón tapogattak, ahol csak értek. Annyira vágytam már Rá, hogy szinte megijedtem magamtól. Csókolni, harapni szerettem volna, egyszerűen részese akartam lenni Bill Kaulitz bűvkörének. 
            A fejem mellett támaszkodva hajolt le ismét Rám egy mély, erőteljes csókért. Nyelve ellentmondást nem tűrően birkózott le ahányszor csak át akartam venni az irányítást, mozdulatai is arról árulkodtak, hogy ezen az estén nem Én leszek az aktív fél. Egyik ámulatból a másikba estem, ahogy gyakorlottan hámozott ki blúzomból. Melleimre direkt nem fordított figyelmet, helyette köldökömbe nyalt és a szoknyám szegélyét csókolgatta. Mikor megemeltem magam alatta, derekam alá nyúlt és lehúzta a cipzárt, majd vele együtt az egész anyagot. Mohó pillantásokkal térdelt fel lábaim között, hogy először tenyerével combjaimba markoljon, majd nadrágjához nyúljon és kicsatolja az övét. Száraz ajkakkal néztem végig mozdulatait, azt, ahogy bujtatóiból kihúzta a bőr övet, majd egy pillanatra félbe hajtotta és hozzáérintette csupasz hasamhoz. Éhesen megcsókolt és folytatta a vetkőzést. Tejfehér bőre szinte bántotta a szemem, annyira tökéletesnek tűnt az Én testemhez képest. Néhol anyajegyek borították a testét; V-vonala sejtelmesen tűnt el a nadrágja alatt. Bármennyire is élvezetes volt nézni, ahogy levetkőzik előttem, mégsem akartam, hogy tovább húzza az időt. Talán láthatta izgatottságom, hisz azonnal megvált nadrágjától egyidejűleg lehúzva magáról a fekete Hugo Boss boxerjét is. Pillantásaim látván elvigyorodott és nyakamhoz hajolva beleharapott a fülcimpámba. Úgy, ahogy a melltartóm, a bugyim sem zavarta sokáig.
- Várj, a tűsarkúm – megemeltem a lábaim, hogy lerúgjam Őket, de megállított.
- Hagyd magadon! – nyögte rekedten.
Nem tudtam nem eleget tenni a kérésének.


#a válasz: igen#
Valahol tudat alatt reméltem, hogy nem fog több időt elpocsékolni az előjátékra - ahhoz túlontúl is izgatott voltam már -, de úgy tűnt, Őt sem érdekelte annyira. Hosszan elnyújtózott felettem ezzel is kinyúlva az éjjeliszekrényéhez, hogy az egyik fiókból egy óvszert vegyen elő. Némán figyeltem, ahogy hibátlan teste megfeszült előttem, ajkai szétváltak és szeme elé bukott szőke tincseivel felhúzta magára a gumit.
            Nem érdekelte, hogy valóban akarom-e, vagy felkészültem-e már, kérdés és akadály nélkül hatolt belém, hogy tekintetét tekintetembe fúrva először lassú, majd egyre gyorsuló mozdulatokba kezdjen. Fogain végigfuttatva nyelvét kergetett az őrületbe; egyik keze a tarkóm alatt birtokolta a nyakam, míg a másik erőszakosan markolászta izgalomtól megfeszült melleim. Sóhajtozva nyitottam fel egy pillanatra a szemem, Ő szinte pislogás nélkül csak bámult és mozgott. Tekintetében volt valami hátborzongatóan jeges érzés, ami nem hagyott, hogy újra lehunyjam a szemem. Ettől talán csak még izgatóbb volt az aktus, arról már nem is beszélve, hogy alattunk egész New York szemtanúja lehetett mindennek. Ámulatomból mély zihálása és egyre gyorsabb csípőmozdulatai zökkentett ki; számomra ahhoz, hogy atomjaira hulljon minden már csak az kellett, hogy piercinges nyelvével végignyaljon melleimen és egy utolsót döfjön belém.
Szememre szorítva a karom feküdtem mellette. Mikor Rá pillantottam, halvány vigyorral az ajkain találtam Őt. Túl érzelmes lett volna hozzá hajolnom, hogy megcsókoljam, így csak tovább feküdtem a gyűrött lepedőn. Szemem sarkából láttam, hogy felemelkedik mellőlem, majd maga köré csavarva a lepedőt kisétál a szobából nyíló fürdőszobába. Azonnal görcsbe rándult a gyomrom, ahogy belém hasított egy gondolat. Kínosan felhúztam a takarót a mellkasomon, majd idegesen a hajamba túrtam. Hallottam, ahogy halkan csobogott a víz, sejtettem, hogy már csak percek kérdése és kijön, hogy elküldjön. Elejét akartam venni bárminemű megaláztatásnak, így kimásztam az ágyból és a fehér neműm után kezdtem kutatni. Már a melltartóm is bekapcsoltam, mikor meghallottam a hangját mögöttem.
- Hát Te?
Összerezzenten hangja hallatán.
- Felöltözök, ha nem látnád.
Hitetlenül felmordult, majd mögém sétált és a nyakamba csókolt.
- Azért annyira csak nem lehettem rossz, hogy máris elmenj.
- Nem is amiatt megyek el.
- Hanem?
- Nem várom meg míg kidobsz! – lehajoltam a szoknyámért, de Ő csípőn ragadott és magához húzott.
- Volt már, aki kidobott Téged az aktus után? – fülembe suttogott, ujjait továbbra is a bőrömbe vájva hagyta.
- Nem, mivel mindig Én mentem el.
- És most is szeretnél elmenni?
Szánalmas lett volna, ha nyíltan kimondom, ami bennem van.
- Beleegyezésnek veszem a hallgatást – felelte, mire ijedten rákaptam a tekintetem. Tudhatta, hogy ezzel ki tudja ugrasztani a nyulat a bokorból. – Ezt már szeretem! Egyébként nyugodtan elmehetsz letusolni, ha szeretnél.
Bólintottam és elléptem mellőle, de Ő még visszahúzott egy pillanatra.
- A korábbi kérdésedre a válasz pedig az, hogy igen.
- Melyik kérdésemre?
- Arra, hogy mindenkivel játszok-e?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése