2013. július 8., hétfő

12.: Through with Love - 7. rész



#megengednéd, hogy fájjon?#

Könnyed mozdulatokkal hámozott ki blúzomból. Már a liftben Nekem esett, még sosem éreztem ennyire férfiasnak a megismerkedésünk óta. Ajkai buján járták be az állkapcsom végig az arccsontomon, majd az ajkaimon. Nyelvével mohón furakodott ajkaim közé, hogy ott is átvéve az irányítást leteperjen a franciaágyba. Imádtam minden egyes mozdulatát és mély torokhangját, amit akkor hallatott, mikor kibontott a ruháimból. Tenyereivel melleimbe markolt, majd masszírozva azokat elszánt fény csillant meg szemében. Ismertem már ezt a nézést, ebbe habarodtam bele a legelső találkozásunkkor is. Titokzatos volt és sejtető, kifürkészhetetlensége miatt mégis kicsit ijesztő. Minden egyes kis porcikája hipnotizált; ajkai és ujjai forró vasként martak húsomba, amik alatt apró véraláfutások keletkezhettek, de nem érdekeltek. Tettre készen térdelt előttem, Én alatta feküdtem szinte kifeszített valómban, ahogy ujjaival csuklómat szorongatva párnák közé voltak fúrva kezeim. Nem mozdult, csak figyelt és figyelt, minden kis rezdülésem szemügyre vette, ha kellett oldalra fordította a fejét, majd lehajtotta azt végignézve a testemen, hogy végül újra Rám emelje a tekintetét.

- Megengednéd, hogy fájjon?

Jeges borzongással fogadtam kérdését. Amennyire felizgatott az a rekedt torokhang, ahogy kipréselte utolsó erejével magából, annyira meg is ijesztett, amit kérdezett. Úgy, ahogy a korábbi esetekben is, agyam most is tiltakozott az ellen, hogy bármit megtegyen velem, valami ott a bordáim között mégis azt súgta, hogy engedjem meg, bármit is akarjon csinálni. Engedjem meg neki… szerelemből.

- Azt hiszem, igen – nyögtem.

A felismerés, hogy talán most, egy ilyen helyzetben vallottam be még ha csak saját magamnak is, hogy szerelmes vagyok belé, kissé letaglózott.

Válaszom hallatán még mélyebben felnyögött, majd tekintetét le nem véve rólam kinyúlt az éjjeliszekrényhez. Kihúzta az alsó fiókot és három sötét, vastag anyagot húzott elő belőle. Nagyot nyelve néztem, mit is csinál, mert bár sejtettem, miért vette elő őket, látni mozdulatait mégis intenzívebb érzést váltott ki belőlem. Karjaim önkéntelenül lendültek a fejem fölé, mikor ezt észrevette egy szédítő mosollyal ajándékozott meg. Erősen verdeső szívvel hagytam, hagy kössön egy csomót a csuklómra, amit egy újabb hurokkal az ágy támlájához kötött. Egy pillanatra felpillantottam, még laza volt a kötés, de ahogy elhelyezkedtem, éreztem, minden egyes mozdulatomnál erősebben és erősebben vájt bőrömbe az anyag. Épp szólni akartam, hogy ez talán mégsem olyan jó ötlet, tekintve, hogy minden megmozdulásomnál erősen rám fog szorulni az anyag, de kezdeti ijedtségem megszűnt látva következő mozdulatát, ami egy újabb, erőteljesebb érzést váltott ki belőlem. Azt hittem, hogy a harmadik anyagot is a csuklómra fogja kötni erősítésként, ehelyett arcom elé helyezte, majd óvatosan felkötötte a szemem elé. Pár pillanatig semmit sem éreztem; nem mozdult, nem szólt, feltehetőleg csak bámult és figyelte kétségbeesett szuszogásom.

- Nem mozdulhatsz meg, – súgta egyszer csak nyakam jobb oldaláról. Hirtelen odakaptam a fejem, hogy megcsókoljam, ezzel is csökkentve a bennem lappangó idegességet, de mire hozzáértettem volna az ajkaim, az övéi már a szegycsontomon voltak – mert minden egyes mozdulat csak fájdalmasabb lesz. – egy apró, alig érezhető csókot adott egyik szilárdan felé meredő mellbimbómra, majd lehelete ott is megszűnt és hirtelen a combom tövénél éreztem meleg sóhajait.

Valahogy minden csak pillanatokig tartott; a csók, az érintés, az apró harapás, a nyögés, a nyalás, a fuvallat, a cirógatás, a remegés, a szorító érzés, az önkéntelen megrándulás, a halk nevetés, majd az erős, feszítő, telt érzés. Hogy nyögéseim eltompítsa, most nem a tenyerét, hanem a száját használta. Erősen Rám tapasztotta ajkait, s mikor érezte, remegek mozdulataitól nyelvével is végignyalt ajkaimon csak, hogy még nagyobb élvezetet váltson ki belőlem. Percek elteltével már a fájdalmat sem éreztem, hisz egy sokkalta erőteljesebb érzés vett a hatalma alá, amit Bill éreztem, hatalmas büszkeséggel fogadott, amitől bennem még intenzívebb lett az öröm. Teljesen elengedtem magam, és mindent odaadtam Neki, amit csak tudtam.

#barátnők: hatástalanítva#

Az elkövetkezendő napok szokatlan nyugodtsággal teltek. Vacsorázni vitt, klubbokba jártunk és általában nála kötöttünk ki esténként. Nem bántam meg, hogy nem hallgattam barátnőim korábbi megjegyzéseire, miszerint arrogáns lenne, és főnököm óva intésére, hisz Bill teljesen más volt ahhoz képest, amit Róla mondtak. A tenyerén hordozott, bókolt és ajándékokkal halmozott el. Miért kellene egy ilyen férfitől tartanom? Egyáltalán, hogy veszítettek Vele szemben a nők? Biztos nem jelenthettek számára annyit, így nem hagyta, hogy mellette legyenek; Én azonban éreztem, hogy lassan ugyan, de kezdett kialakulni benne valami irányomba. Nem szerelem, szerintem, de egy biztos alap már kibontakozóban volt, amire építkezve még magasabbra emelhet magához, úgy, ahogy Ő is mondta. Egy ilyen férfi nem lehet öntelt és önimádó, arrogáns pedig még inkább nem.

*

- Miért kell elmenned? – az ágytámlának dőlve nézte, ahogy kimászok mellőle és ruháim után nyúlva öltözködni kezdek.

- Péntek este van, a barátnőimmel találkozok.

- De már múlthéten is láttad Őket.

- Bill, nálunk ez már hagyomány. Menj, és Te is érezd jól magad a barátaiddal. Kimenőt kapsz!

Poénos megjegyzésemen nem mosolyodott el, helyette csak felhúzta a szemöldökét.

- Cica, Én Veled akarom tölteni az időm, nem az elcseszett barátaimmal.

- Jó véleménnyel vagy Róluk – szóltam fogvégről.

- Csak előtérbe helyezlek velük szemben, már ez is baj?

- Nem, dehogy – hozzáhajoltam és tenyereim közé véve az arcát megcsókoltam, de Ő elhúzódott Tőlem.

- Siess, el ne késs! A barátnőid már biztos várnak.

- Naa, ne csináld – mosolyogva megcirógattam a nyakát, de Ő még mindig hajthatatlan volt és újra csak elhúzódott előlem. – Na jó, szeretnéd, ha itt maradnék Veled?

Ajkaira mosoly szökött, majd derekam után kapott.

- Ezt már szeretem!

- De akkor várj, hagy hívjam fel Őket!

- Majd észreveszik, ha nem vagy ott – súgta és letolta Rólam a nadrágom.

- Igazad van – helyeseltem és hagytam, hagy teperjen ismét maga alá.



#nagyképű és arrogáns vagy#

- Komolyan kérdezem, mi van Veled már hetek óta? Alig veszed fel a telefonod, sorra mondod le a találkákat, a péntek esti vacsoráinkról már nem is beszélve.

Egy utcai kávézó teraszán ültem Emma-val és Lara-val. Felkészültem rá, hogy hamarosan ki fog belőlük bukni, hogy elhanyagoltam Őket az elmúlt hetekben, de nem tehettem mást, fontosabb volt Bill, mint egy semmit érő, idétlen csacsogás Velük.

- Lányok! Csak nem értem rá, ennyi az egész!

- Ennyi az egész? Nem, anyukám, ennél sokkalta többről lehet szó. És mi ez az émelyítő férfi parfüm illatra rajtad? – közelebb hajolt és a nyakamba szagolt.

- Minek kérdezel Rá, ha úgy is tudod? – vontam meg a vállam, fárasztott az állandó kérdezősködésük.

- Ugye nem az, amire gondolok?

Emma kérdőn felhúzta a szemöldökét, majd mikor biccentem, eltátotta a száját.

-De hisz…

- Nincs de hisz – jelentettem ki ellentmondást nem tűrő hangon. – Nem örök apácaságot fogadtam azzal, hogy szingli lettem egy évvel ezelőtt. Igenis szükségem van egy férfire és nem csak egy-egy éjszakára, ahogy néha Ti csináljátok.

- Nehogy pálcát törj már felettük, Te sem voltál jobb.

- Tudom, hogy nem voltam jobb, de már megváltoztam. Betoppant valaki az életembe és kész.

- És ezt így kell megtudnunk? – Lara hitetlenkedve meredt Rám, láttam barátnőmön, hogy rosszul érintette a hallottak. Tudtam, hogy nem maga a tény zavarta, hogy van valakim, hanem az, hogy nem mondtam el eddig Nekik.

- Nem volt alkalmam eddig elmondani.

- Hát igen, ha nem is találkozol Velünk, nehéz akármibe is beavatnod bennünket.

- Most miért vagytok Rám kiakadva? Örülnötök kéne, hogy boldog vagyok!

- Lehet, hogy boldog vagy, de nem tetszel Nekem – méregetett Emma, ezt látván Lara is furcsa pillantásokat lövellt felém. – Más lettél.

- Más? – nevettem fel jóízűen. – Csak boldog vagyok, látom, Ti már rég nem voltatok azok, ha ennyire szemet szúr Nektek és zavar Titeket.

- És nagy lett a pofád – folytatta gondolkodás nélkül Emma. – Sosem voltál ilyen nagyképű.

- Mit csinált Veled az a pasi?

Ennél a pontnál éreztem azt, hogy ezt a beszélgetést itt és most abba kell hagynunk. Nem voltam kíváncsi a szánalmas észrevételeikre és megállapításaikra. Nem tehettem arról, hogy a kis életüknek semmi értelme nem volt és rajtam vezették le a feszültséget azzal, hogy becsméreltek.

Épp válaszolni készültem Nekik, mikor lelassított, majd megállt mellettem Bill az Audi-jával. Barátnőim értetlenkedve figyelték, ahogy magamhoz kapom a táskám, majd egy szó nélkül beülök Bill mellé.

- Mond, hogy nem Ő az! – hallottam még Emma lemondó sóhaját, ezek szerint eszébe jutott, hogy már látta Őt egyszer.

- Nektek is szép napot, csajok! – intettem az ujjammal, majd hagytam, Bill hagy taposson a gázra, ezzel is végre megszabadulva idegesítő barátnőimtől.



#egy újabb lépcsőfok#

Furcsán méregetett miközben a kávét töltöttem ki egy-egy csészébe. Már megszoktam, hogy néha rajtam felejtve pillantásait figyelt, most azonban éreztem, tekintete mögött nem holmi bambulás áll. Elmosolyogva magam átnyújtottam Neki az egyik csészét, majd leültem mellé. Egy aprót kortyolt, majd letette az asztalra.

- Csendes vagy! – szóltam.

Megrándította a vállát, majd álla alá helyezve kezeit ismét fixírozni kezdett. Gyanúsan Én is szemügyre vettem Őt, mire végre szóra nyitotta ajkait.

- Csak azon gondolkoztam, hogy melyik szekrényemben szorítsak Neked helyet.

- Tessék? – nevettem fel zavartan.

- Jól hallottad. Azt akarom, hogy ideköltözz.

Egyszerre voltam boldog és kétségbeesett.

- Nem lenne túl korai? Két hónapja is alig ismerjük egymást.

- Nyugodtan mondhatsz nemet is – felelte. Láttam az arcán, hogy rosszul esett Neki, ahogy vonakodtam az ötletét hallván; akkor még nem tudtam, hogy ismét csak bűntudatot akart kelteni bennem.

- Csak meg vagyok illetődve, de… de miért ne? Nagyon örülnék, ha Veled lakhatnék! – ajkaimra végre mosoly szökött és a kezdeti megilletődöttség ellenére éreztem, valami nagyon jó fog elkezdődni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése