2013. szeptember 19., csütörtök

12.: Through with Love - 19. rész


#hazaértem#
Halvány, nyugtató csókokkal borította be nedves arcom. Ujjbegyei fejbőrömet és nyakamat cirógatták, volt, de volt, hogy pillanatokig csak a fejemen tartotta őket, majd ismét megmozdítva őket egész testemet átjáró remegést indított el bennem. A lassú borzongás először a nyakamon kúszott végig menetelve a csigolyákon át a derekamba, ahol lassan szétterjedt az édes remegés és véglegesen az alhasamba költözött. Ujjaimmal esetlenül markoltam pólójába, mozdulataim hirtelen öntudatlanok lettek a Rám törő érzések miatt. Azt is akaratlanul hagytam, hagy essen hátra a fejem ezzel is feltárva ajkainak csupasz nyakam. Pillanatokig váratott, se csókot se simogatást nem kaptam Tőle, azonban mikor felnyitottam volna a szemem forró sóhajt éreztem végigbizseregni az állkapcsomtól a torkomon át a kulcscsontjaim között lévő kis gödörig. Ajkaimra halvány mosoly szökött, majd fogaim közé szívtam alsó ajkam, ahogy megéreztem, hogy eddigi útját most a nyelvével helyettesítette. Alig bírtam nyelni, szinte porzott a torkom, mégis többet és többet akartam. Eltolva karjait a derekamról megemeltem magam és a csípőjére ereszkedtem. Minden egyes mozdulatomat árgus szemekkel fogadta, de mikor helyet foglaltam ölében megadóan lehunyta a szemét. 
            Duzzadt ajkait gondolkodás nélkül vettem uralmam alá, szinte égetett a vágy, hogy minden négyzetcentiméterét bebarangoljam, harapjam, nyaljam és kiélvezzem. Mosolya ragadós volt, hisz örömráncokkal az arcomon tettem mindent ezekben a pillanatokban. Ujjbegyeim alatt mosolya lassan vigyorrá érett, hisz ujjaim pólója alá kalandoztak. Kemény mellkasát még keményebb hasfala követte, ujjaim felfelé vezető útvonalát pedig már a textil is követte. Ahogy azt keresztülhúztam vastag nyakán és fején, úgy lett egyre erősebb légszomj a tüdőmben. Mint egy festmény - gondoltam magamban, ahogy körmeimmel végigkarcoltam a mellizmát, majd a szegycsontját. Kulcscsontjait nem tudtam csókok és harapások nélkül hagyni, nyakának íve így félmeztelenül talán csak még kívánatosabb volt, arról nem is beszélve, mikor szinte kitalálva gondolataim hátrafeszítette a nyakát ezzel is feltárva előttem borostás torkát. Faltam, szinte megijedtem magamtól, de annyira természetesen jött, egyszerűen annyira ösztönszerű egy érzés volt, hogy nem tudtam parancsolni magamnak. Lassan minden mozdulatom kezdett összhangba kerülni: ujjaim ingerlően lassan cirógatta a nyakát, ajkaim mohón falták a nyakát, ölem pedig körkörös táncolt a combjain. Mosolyunk nem is lehetett volna őszintébb és vággyal telibb annál, mint mikor elemelve magát a kanapétól lassan hozzám dörgölőzött. Be volt indulva, efelől kétségem sem volt, saját, szinte szétrobbanó vágyam azonban egy kicsit letaglózott. Rég nem éreztem már ilyen éhséget egy férfi iránt, újdonság erejével hatott Rám ez a csillapíthatatlannak tűnő kívánalom. Válaszolva mozdulataira felvettem a ritmusát, miközben szorító torokkal elvesztem a pillantásaiban. Annyira gyönyörű egy férfi volt, mandulavágású szeme, orra és ajka már az első pillanatokban magával ragadott. Nem tudtam levenni a tekintetem Róla, azt is Vele együtt szemezve fogadtam, mikor csípőmre tette a kezét és ölében tartva felállt a kanapéról. Hirtelen összemosódott minden előttem és ijedten levegő után kaptam. Azonnal megtorpant, majd kérdőn Rám pillantott.
- Ha nem akarod, nem kell!
- Akarom, csak…
Csak… nem volt csak, végül rájöttem. Megráztam a fejem és egy apró csókot nyomtam az ajkaira. Ez a csók, mint egy ösztönzés úgy hatott Rá, hisz erősen magához szorított, majd újra megindult. Magunk mögött hagyva a lomha sötétbe burkolózott nappalit, egy kellemes hangulatú szobába léptünk, ahol a sarokban egy kis állólámpa égett. Ahogy lábával behajtotta a tömör faajtót csak pár lépést tett és már meg is éreztem magam alatt a takarók puhaságát. Szinte zavarba ejtő egy látvány volt, ahogy az ágy végében állt félmeztelenül felettem magasodva, majd fejem mellé helyezve tenyerét lassan Rám ereszkedett. Mintha egy lassított filmet néztem volna, minden olyan kínzó és keserves tempóban haladt. Miközben ajkai ismét megtalálták a fülem alatt lévő érzékeny területet, már az ujjai sem tétlenkedtek. A textilen keresztül végighúzta ujjait a szegycsontomon, majd a melltartóm szegélyén ezzel is libabőrbe öltöztetve engem. Ajkaim közül kiszakadó nyögésem megmosolyogtatta, majd tovább folytatta az útját. Hirtelen eltűnt az arcom mellől, már csak arra eszméltem fel, hogy orrával tolja fel a hasamon meggyűrődött puha pamutot, miközben nyelve halvány csíkot hagy a melleim felé. Mikor már nem tudta tovább tolni az anyagot, megemelkedett és felettem térdelve kedves, mégis várakozó mosollyal az ajkain letekintett Rám. Tudtam, hogy azt akarja, emeljem fel a kezeim, de hirtelen jövő zavartság költözött a testembe. 
Nem kapcsolod le a lámpát?
Hirtelen hátrakapta a fejét a sarokban álló fényforrásra, majd visszanézett Rám és játékosan megrázta a fejét. Öntudatlanul is erősebben kezdtem szorítani a hasamon lévő kezem, valahogy ebből megérezhette, hogy így nem lesz folytatás.
- Mi a baj? – hangja inkább együtt érző volt, mintsem goromba.
- Csak kapcsold le, kérlek.
Zavart arcomat fürkészte egy pillanatig, majd felállt az ágyról és a lámpához sétálva leoltotta azt. Mintha egy mázsás súlytól szabadultam volna meg úgy enyhült ujjaimban a szorítás. Láttam, ahogy a félhomályban visszasétál hozzám és elfoglalja a korábbi pozícióját. Hogy elfeledtessen Vele az előző butaságomat azonnal ajkai után kaptam, de Ő finoman eltolt magától.
- Gyönyörű vagy, hallod? Nem érdekel, hogy Bill mit ültetett a fejedbe, de imádom az alakod. Mert ugye ez volt a baj?
Hogy is gondoltam, hogy át tudom Őt vágni, vagy nem lát azonnal belém? Csak bólintani tudtam zavaromban.
- Annyira buta vagy… - két tenyere közé fogta az arcom és óvatosan megcsókolt.
Éreztem, hogy összeszorult a torkom a testemet elborító érzésektől, most azonban nem akartam semmire sem figyelni, csakis Rá és erre az éjszakára. Egy kicsit oldalra fordítottam a csípőm, majd térdem felhúzva a combjai közé férkőztem. Édesen belemosolygott a csókba, majd először kicsit ellenkezve, de végül hagyta, hogy a hátára fordítsam és átemelve testén a lábaim a csípőjére üljek. Mikor felegyenesedtem fölötte a pamut visszacsúszott a helyére és ismét elfedte az egész felső testem. Tudtam, hogy nem tűnhetek puhánynak, vagy szégyenlősnek, ezért hát vonakodva ugyan, de bújtattam a textil alá az ujjaim. Látván tétovázásom felcsúsztatta tenyereit a combomra, majd erélyesen megszorította azokat ezzel is bátorítva engem. Mikor a ruhaanyagot már csak a nyakamon kellett keresztül húzni furcsa megkönnyebbültség tört Rám. Mindig is a hasam, és a derekam volt a gyenge pontom – a combomról és fenékről nem is beszélve -, de ahogy szinte áhítattal végigmért és megnyalta a felső ajkát elindult bennem valami. Elég volt egy elismerő pillantás Tőle, hogy tudjam, tényleg komolyan gondolta azt, amit mondott. Percek elteltével enyhülni látszott a zavarom, már az sem érdekelt, mikor tenyerei végigkúsztak csupasz hátamon, hogy végül a fenekembe markoljanak. Mélyről jövő, élvezettel teli sóhaj szakadt fel belőle, minek hatására még inkább beindított és szinte a bőröm alá mászott. Benedvesített ajkakkal haladtam nyakától kiindulva a mellkasán át, ahol megkeményedett mellbimbóit megnyalva tovább csúsztam a hasáig. Egyetlen puszit adtam csak a köldöke fölé, mikor ujjak erélyes mozdulatát éreztem a felkaromon, amik megemeltek, majd a párnák közé temettek.
- Ma Te érdemelsz mindent – súgta, majd megemelve ismét a karjaim a párnába ejtette őket. Szeme előtt megfeszült testem láttán elmosolyogta magát, majd államra adva egy csókot jobbra hajtotta a fejét és csuklómtól kiindulva végigfújta, majd végigcsókolta karom érzékeny belső felét. Nem gondoltam volna, hogy ez valaha is ilyen izgató egy érzés lesz és nem kívánok mást, minthogy a másik karomon is ugyanezt tegye, de úgy látszik, ez az este sok újdonságot rejteget.
Bal karom is ugyanabban a kényeztetésben részesült, mint a jobb, talán ez még érzékibben hatott Rám, hisz ekkorra már sokkalta mohóbban és éhesebben falt, miközben csípőjével néha-néha hozzám dörgölőzött. Nem tudtam a testemnek parancsolni, olyan hirtelen és olyan magasságba emelkedtem a teste alatt, hogy szinte elámultam a saját reakciómtól. Reszketeg sóhajokkal fogadtam azt is, ahogy ujjai végigsimítva a nadrágom szegélye fölött kibontották a gombot, majd végig szemezve Velem lehúzták a zipzárt. Csak egy pillanatra futott át az agyamon, hogy látni fogja vastag combjaimat, de ahogy ismét hozzám ért újra elhagyott a józan eszem.
           Jobb bokámat tenyerébe zárva emelte el az ágytól, majd végig az arcomat fürkészve puhám a talpamba vájta fogait. Ijesztően izgató érzés költözött az alhasamba, ilyet még sosem tapasztaltam. Érezvén testem remegését ajkait bokámra, majd lábszáramra vezette, hogy térdemen keresztül eljusson a combomig. Nem tudtam mit tenni, egyszerűen látnom kellett mit is csinál, így hát megemeltem magam, majd könyökömre támaszkodva elakadó lélegzettel kezdtem inni a látványát. Vigyorogva csókolta végig először a külső, majd belső felét a combomnak, hogy végül elérjen a combom tövéig. Nem bírtam tovább nézni, amit és ahogy csinált, így hát visszahanyatlottam a párnákra, és ujjaim mögé rejtettem az arcom.
- Hé, ne! Hagy lássalak! – kérte halkan, majd megpuszilt a köldököm alatt.
- Ha ilyeneket csinálsz, nem fogsz látni.
- Mert? – egy újabb puszit adott immáron a bugyim fölé, majd folytatta. – Mert elpirulsz?
- Már rég elpirultam – vallottam be.
Csendesen beletörődött nyafkaságomba, majd egy pillanatra megállt. Nem nyitottam ki a szemem, vakon még izgatóbb volt várni a következő mozdulatra, ami nem sokára meg is érkezett. Ujjai felkúsztak a bugyimra, majd egy talán két ujjal, de végigsimított rajtam. Reszketeg nyögésemet követően felé emeltem a csípőm, mire egy csókot adott fehérneműmre és lehúzta azt ujjaival. Annyira nem érdekelt már a testem külleme, hogy szinte szó szerint levetkőzve a gátlásaim Én magam kapcsoltam ki a melltartóm.
- Látod, nem is olyan nehéz ez! – kúszott fel az arcomhoz.
- Egy ilyen férfi mellett, mint Te tényleg nem nehéz – felemelve a karom átkaroltam a nyakát. 
Nyakam csókolva karcolt végig körmeivel a szegycsontomon, hogy körkörös mozdulatokkal eljusson a mellemen át a mellbimbómig. Mikor megérintett O alakot formáltak ajkaim, amit Ő azonnal be is fedett ajkaival. Szájába nyögve élveztem minden egyes mozdulatát, azt, ahogy két ujja közé véve morzsolgatni kezdett, majd elszakadva tőlem a mellemre hajolt. Altestével minden egyes hangosabb sóhajomnál sejtelmesen hozzám dörgölőzött, de mikor testemmel újra és újra mellé furakodtam Ő minduntalan csak elhúzódott ezzel is játszva Velem.
- Kölyök! – rivalltam rá, ahogy csak tudtam, de elhalt a hangom, mikor megéreztem, hogy csupasz testtel támaszkodik felettem.
Fogalmam sem volt arról, hogy és mikor szabadult meg fölösleges ruhaneműitől, most azonban ez érdekelt a legkevésbé. Forrón feszült egymásnak a testünk, érezni minden kis porcikáját egyszerre volt zavarba ejtő és kétséget felülmúlóan eszeveszettül izgató.
- Szóval kölyök… - ízlelgette a szót halkan morogva, miközben oldalra döntötte a fejét ezzel is hagyva kibomlott tincsei hagy boruljanak a vállára. Mutatóujjam végighúzva lapockáján és gerincén markoltam csípőjébe, majd kerek fenekébe, mire ajkaira levakarhatatlan mosoly szökött. – Megmutassa a kölyök, hogy mire képes egy nőért?
- Nem inkább egy nővel? – akadékoskodtam játékosan Vele.
- Nőért, nővel, mindegy is. Miattad van úgy is minden.
Csodálatom ez iránt a fiatal fiú iránt talán csak még nagyobb lett.
- Ezt ne csináld! – kértem öntudatlanul, habár nem akartam megszólalni, ezzel is megtörve az idillt kettőnk között.
- Mit? – cirógatta meg állkapcsom az orrával.
- Ne legyél ennyire kedves.
- Te pedig ne legyél ennyire kívánatos és szerethető.
Ellenkezni sem volt időm, hisz feltérdelt combjaim között és kinyúlt az éjjeli szekrényhez. Dübörgő mellkassal néztem először a kecses mozdulatait, majd testét, ahogy minden izom megfeszült és lassan elernyedt rajta. Miután felgörgette magára az óvszert vetett még egy jelentőségteljes pillantást Rám, mire azonnal tudva a választ erősen bólintottam. Válaszom láttán pillanatnyi kétely futott át szépen ívelt arcán, de mikor tenyereim közé fogtam a fejét és lehúztam magamhoz felengedni látszott.
- Komolyan gondoltam, mikor azt mondtam, hogy meg akarom próbálni Veled.
- Tudom, mégis! Fogalmad sincs, hogy mióta várok erre a pillanatra!
Őszinte vallomása egyre több mindent indított el bennem, amiket szívesen elmondtam volna Neki, de kívánalmam most már tényleg nem ismert határokat. Csípőm megemelve adtam tudtára, hogy végre uralma alá vehet, és jószerivel azt tehet Velem, amit csak akar. Végigcirógatva csípőcsontomon nyúlt derekam alá, hogy ismét megemelve azt ágyéka előtt tartsa, majd lassan, figyelve minden egyes rezdülésemre végre magáévá tegyen. Azaz édes teltség érzés, ami már az első pillanatokban ellepett kijózanítóan hatott Rám a múltamat illetően. Hol volt eddig ez az érzés? Gondolataimat hosszú, mély lélegzetvételei szakították félbe; felnyitottam a szemem és farkasszemet nézve Vele hagytam, hagy mozduljon meg végre, miközben tekintete minden egyes mozdulatnál egyre sötétebb és sötétebb lett. Talán izgatta izgalomtól megremegő ajkam, vagy csak tanúbizonyságot akart nyerni az ábrázatomból arról, hogy jó amit csinál; mindenesetre nem engedte tekintetem. Mozdulatról mozdulatra egyre szenvedélyesebb lett, egyik karját combom alá fonva finoman feljebb húzta a testemhez azt és új pozíciót felvéve még élvezetesebben kényeztetett. Nem tudtam tartani a szemkontaktust, pedig látni akartam, hogy is feszül meg a torka, hogy is rebbennek meg a pillái, ahogy lassan Én is beszállok az őrjítő táncba, de nem bírtam tovább! Lehunyt szemekkel kezdtem repülni, ajkai nyakamon és ujjai tincseim között csak még magasabbra repítettek. Erős, masszív testét uralom alá vevő remegésből éreztem, Neki sem fog már sokáig tartani ez az utazás, így hát az utolsó pillanatokat Neki is feledhetetlenné akartam tenni. Hátán keresztül lecsúsztattam a tenyereim, majd megállásra kényszerítettem a csípőjét. Vibráló tekintettel meredt Rám, mit miért is tettem, de mikor megérezte, hogy bensőmmel és nőiességemmel játszani kezdek az Ő javára máris enyhülni látszott. Mikor megfeszítettem magam körülötte élesen beszívta a levegőt, de mikor elernyedtem és hagytam, hagy mozdítsa meg ismét a csípőjét már könnyed, felszabadult mosoly terült el az arcán, ami engem is mosolyra késztetett. Annyira nőnek éreztem magam ezekben a pillanatokban, a kis játékok és pillantások csak még jobban fokozták bennem az évek alatt lebénult kis érzéseket és rezdüléseket.

- Isteni érezni Téged! – búgta fülembe, majd fülcimpámba harapva ismét megemelte a csípőm. Felkarjai erősen tartottak, de mikor megfeszültem körülötte finoman visszatett a takarók közé, hogy még utoljára elmerülhessen testembe temetkezve. Reszketeg testem feszült, zihált, elernyedt, pilláim pedig a plafonra meredve vadul rebegtek, majd lomhán lecsukódtak. Utolsó, lusta mozdulatai már csak simogattak és dédelgettek, s mikor nyögései is már csak apró pihegéssé váltak lassan kihúzódott belőlem, azonban ölelése továbbra is intenzív maradt. Ezen erőteljes, érzelmes mozdulata teljesen magával ragadott, s mikor Rám emelte a tekintetét éreztem, hazaértem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése